Μετά την αντικατάσταση όλων των πινακίδων και σημάνσεων, ώστε οι πληροφορίες να αναγράφονται σε Ελληνικά και Αγγλικά, εισήχθη μια καινοτομία, μοναδική στην Κρήτη, για τους προσερχόμενους ασθενείς αλλοδαπής και ημεδαπής στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών του Βενιζέλειου Νοσοκομείου. Πιο συγκεκριμένα, ασθενείς και συνοδοί κάθε υπηκοότητας μπορούν να ενημερωθούν σχετικά με τις διαδικασίες και το πως μπορούν να κινηθούν στο χώρο του ΤΕΠ, από οθόνες αφής (touchscreens) τοποθετημένες στην είσοδο του τμήματος, μέσω ειδικά διαμορφωμένης και εύχρηστης ηλεκτρονικής πλατφόρμας, επιλέγοντας μια από τις ακόλουθες γλώσσες:
- Ελληνικά
- Αγγλικά
- Γαλλικά
- Γερμανικά
- Ρώσικα
- Τούρκικα
- Σουηδικά
- Αλβανικά
- Ιταλικά
- Ρουμανικά
- Αραβικά
- Φαρσί
- Κινέζικα
Η αυξημένη επισκεψιμότητα του ΤΕΠ τους καλοκαιρινούς μήνες από τουρίστες αλλά και οι νέες διαδικασίες που έχουν εισαχθεί στο τμήμα επειγόντων, αποτέλεσαν το έρεισμα για αναζήτηση σύγχρονου, paperless τρόπου ενημέρωσης των προσερχόμενων ασθενών και επισκεπτών, στο πλαίσιο της συνεχούς αναβάθμισης των παρεχόμενων υπηρεσιών, αδιακρίτως, προς όλους τους πολίτες.
Η καινοτόμος αυτή δράση αποτελεί προϊόν ομαδικής εργασίας του τμήματος Ποιότητας, του τμήματος Πληροφορικής, του γραφείου Κίνησης, και της Τεχνικής υπηρεσίας, με συντονίστρια την κα Παπαδάκη Χρυσούλα, προϊσταμένη του Τμήματος Ποιότητας του Νοσοκομείου μας.
Τα θερμά συγχαρητήρια της Διοίκησης για την άψογη συνεργασία των τμημάτων και για την ολοκλήρωση του καινοτόμου αυτού project.