Η Διοίκηση για κάθε παράπονο η καταγγελία κάνει έρευνα και δεν διστάζει να αποδίδει ευθύνες, όπου υπάρχουν. Ζητήθηκε από την εφημερίδα να μας δώσει περισσότερα στοιχεία, καθώς δεν αναφερόταν η συγκεκριμένη ημέρα.
Το εν λόγω περιστατικό αφορά στις 2/7/2017 ημέρα Κυριακή στο ΓΝ Βενιζέλειο, όταν ήταν η έξαρση του καύσωνα, με πάρα πολλά περιστατικά. Η αυξημένη προσέλευση διαπιστώθηκε και με επιτόπια επίσκεψη της Διοίκησης και στα δύο νοσοκομεία το μεσημέρι της ίδιας μέρας. Προκειμένου να ολοκληρωθεί η έρευνα για το περιστατικό που αναφέρεται και να αποδοθούν τυχόν ευθύνες, αν υπάρχουν, θα πρέπει να κατατεθεί καταγγελία επώνυμη.
Αναγκαστικά τέτοιες περιπτώσεις φιλοξενιών σε άλλη κλινική, όταν υπάρχει ανάγκη, θα συνεχίσουν να γίνονται και για τα δύο νοσοκομεία, οι οποίες αναμένεται να μειωθούν με την κατασκευή της νέας πτέρυγας, οι εργασίες της οποίας αναμένεται να αρχίσουν το Σεπτέμβρη του 2017.
Στόχος μας είναι ή καθημερινή βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών υγείας και σε αυτό συμμετέχει όλο το προσωπικό μας.