Αγαπητοί ασθενείς, συνοδοί και επισκέπτες:
Στο Βενιζέλειο προσπαθούμε συνεχώς να βελτιώνουμε τις υπηρεσίες που παρέχουμε στους συμπολίτες μας. Καθήκον μας είναι η καλύτερη ιατρονοσηλευτική σας φροντίδα και η ανθρώπινη και αξιοπρεπής παραμονή σας στο Νοσοκομείο. Θα θέλαμε ΚΑΙ την δική σας βοήθεια ώστε όλοι μας να ανταποκριθούμε καλύτερα στο έργο μας.
Ευχαριστούμε για την συνεργασία και υποσχόμαστε κάθε μέρα να γινόμαστε καλύτεροι.
ΣΣ. Θα απαντήσουμε στις παρατηρήσεις σας, μέσω email ή μέσω τηλεφώνου.
Εδώ θα δείτε το έντυπο υποβολής καταγγελιών και παραπόνων, καθώς και το έντυπο υποβολής θετικών εντυπώσεων του νοσοκομείου μας.
Aν νοσηλευτήκατε πρόσφατα στο νοσοκομείο μας, βοηθήστε να γίνουμε καλύτεροι, μέσω ειδικού ερωτηματολογίου αξιολόγησης των υπηρεσιών μας.
Ενημέρωση για την επεξεργασία δεδομένων Προσωπικού χαρακτήρα
Η διαχείριση των θετικών εντυπώσεων υπόκειται στις διατάξεις του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα ΓΚΠΔ/GDPR (ΕΕ) 2016/679, καθώς και στις διατάξεις του ν. 4624/2019.
Στοιχεία Επικοινωνίας με το νοσοκομείο
Γενικό Νοσοκομείο Βενιζέλειο – Πανάνειο, Λεωφόρος Κνωσσού Τ.Θ.44, Ηράκλειο Κρήτης Τ.Κ. 71409, Τηλ. 281340 8149 (Γραφείο Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών/ριών Υπηρεσιών Υγείας), Email: grpoliti @ venizeleio.gr.