e-Άδεια/Αίτηση
Με στόχο την απλοποίηση και τον ανασχεδιασμό των διοικητικών διαδικασιών, με ιδιαίτερη προσοχή και μέριμνα σε θέματα ασφάλειας και ιδιωτικότητας και λαμβάνοντας υπόψη το μεγάλο αριθμό των εργαζομένων του Νοσοκομείου και την ύπαρξη αποκεντρωμένων δομών, σχεδιάσαμε την ηλεκτρονική πλατφόρμα εργαζομένου. Μέσω αυτής της υπηρεσίας μπορεί ο κάθε εργαζόμενος του Νοσοκομείου να αιτηθεί την άδεια του ή να υποβάλει οποιοδήποτε αίτημα γρήγορα, με ασφάλεια, από παντού, χωρίς φυσική παρουσία (από το κινητό, το tablet ή τον υπολογιστή του). Το αίτημα δρομολογείται αυτόματα στο Σύστημα Ηλεκτρονικής Διακίνησης Εγγράφων.
Αν είναι αίτημα για άδεια αυτό καταχωρείται ως σχέδιο με αποδέκτη τον προϊστάμενο του τμήματος και ακολουθεί την προβλεπόμενη διαδικασία υπογραφών/έγκρισης της άδειας, ενώ αν είναι οποιαδήποτε άλλη αίτηση αυτή καταχωρείται αυτόματα στο κεντρικό πρωτόκολλο και αποστέλλεται στο αρμόδιο προς διεκπεραίωση τμήμα ή/και στο τμήμα χαρακτηρισμού.
Η ηλεκτρονική πλατφόρμα εργαζομένου προσφέρει στον εργαζόμενο συγκεντρωτικά υπηρεσίες με αυξανόμενη διαφάνεια και καταγραφή κινήσεων, όπως:
• Άδειες (Αίτημα, Υπολειπόμενες Άδειες, Ιστορικό)
• Αιτήματα για βεβαιώσεις/πιστοποιητικά
• Καταγραφή Κινήσεων
Για να εισέλθετε στη νέα πλατφόρμα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον κωδικό σας από την προηγούμενη ηλεκτρονική υπηρεσία e-adeia.
Εάν δεν ήσασταν εγγεγραμμένοι στην υπηρεσία πρέπει να κάνετε εγγραφή στη νέα πλατφόρμα. Για την εγγραφή ζητείται από το χρήστη να συμπληρώσει το ΑΜΚΑ του, να καταχωρήσει το συνθηματικό (κωδικός πρόσβασης τουλάχιστον 6 χαρακτήρων) που επιθυμεί και να πατήσει το κουμπί επιβεβαίωσης των στοιχείων του. Εφόσον τα στοιχεία του υπάρχουν στη βάση δεδομένων του τμήματος διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού και το κινητό τηλέφωνο είναι καταχωρημένο ορθώς, αποστέλλεται σε αυτό με SMS ένας τυχαίος εξαψήφιος αριθμός, ο οποίος πρέπει να εισαχθεί εντός 15 λεπτών στην εφαρμογή. Αν δεν υπάρχει καταχωρημένο κινητό, είτε ο καταχωρημένος αριθμός δεν είναι σωστός, ο εργαζόμενος καλείται να επικοινωνήσει με το τμήματος διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού, προκειμένου να επικαιροποιήσει τα στοιχεία του. Με αυτόν τον τρόπο εξασφαλίζεται η ταυτοποίηση του εργαζόμενου.
Ως όνομα χρήστη η πλατφόρμα χρησιμοποιεί το ΑΜΚΑ του εργαζόμενου. Σε περίπτωση που ο χρήστης έχει ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης, είτε δε λειτουργεί ο κωδικός πρόσβασης που είχε στην προηγούμενη ηλεκτρονική υπηρεσία e-adeia, μπορεί να κάνει επαναφορά του κωδικού, πατώντας τον αντίστοιχο σύνδεσμο (Ξεχάσατε τον κωδικό), οπότε και αποστέλλεται SMS με εξαψήφιο αριθμό στο κινητό του, ο οποίος πρέπει να καταχωρηθεί προκειμένου να γίνει reset ο κωδικός.
Μετά την είσοδο του στην ηλεκτρονική πλατφόρμα εργαζομένου, ο χρήστης μπορεί να δει τις υπολειπόμενες ημέρες ανά κατηγορία αδειών που δικαιούται και το ιστορικό των αδειών που έχει πάρει το τρέχων έτος και τα δύο προηγούμενα.
Για να κάνει αίτημα για άδεια επιλέγει το τμήμα που εργάζεται, τον τύπο άδειας που επιθυμεί, το χρονικό διάστημα και τον αριθμό των αιτούμενων ημερών αδείας. Αν είναι απαραίτητο κάποιο δικαιολογητικό για την έγκριση της άδειας, μπορεί να κάνει εισαγωγή επισυναπτόμενου αρχείου. Πατώντας το κουμπί αποστολή, το αίτημα καταχωρείται αυτόματα ως σχέδιο στο σύστημα ηλεκτρονικής διακίνησης εγγράφων του Νοσοκομείου, οπότε και ακολουθείται η προβλεπόμενη διαδικασία.
Εάν το αίτημα για άδεια εγκριθεί, δηλαδή πάρει αριθμό πρωτοκόλλου, αποστέλλεται ενημερωτικό email στον εργαζόμενο με τον αριθμό πρωτοκόλλου του αιτήματός του.
Αιτήματα αδειών που αφορούν διαφορετικούς τύπους αδειών είτε διαφορετικά χρονικά διαστήματα υποβάλλονται ξεχωριστά.
Η ηλεκτρονική πλατφόρμα εργαζομένου προσφέρει επιπρόσθετα τη δυνατότητα στο χρήστη να υποβάλει οποιαδήποτε αίτηση προς το νοσοκομείο, όπως αίτηση για:
• Βεβαίωση Εργασίας/Προϋπηρεσίας
• Βεβαίωση Υπηρεσιακών Μεταβολών
• Πιστοποιητικό Προϋπηρεσίας Ειδικευομένων Ιατρών
• Βεβαίωση Μηνιαίων Αποδοχών
• Βεβαίωση Ετήσιων Αποδοχών
• Βεβαίωση Κρατήσεων Μισθοδοσίας
• Βεβαίωση Ενσήμων
• Αίτηση Συνταξιοδότησης
• Άλλη Αίτηση
Τα πεδία μέσω της νέας πλατφόρμας είναι προσυμπληρωμένα με τα στοιχεία του εργαζόμενου και δε χρειάζεται να συμπληρωθούν ξανά. Η αίτηση καταχωρείται αυτόματα στο κεντρικό πρωτόκολλο και αποστέλλεται μέσου του ηλεκτρονικού συστήματος διακίνησης εγγράφων στο αρμόδιο προς διεκπεραίωση τμήμα ή/και στο τμήμα χαρακτηρισμού. Όταν το αίτημα καταχωρηθεί στο ηλεκτρονικό σύστημα διακίνησης εγγράφων, ο εργαζόμενος λαμβάνει ενημερωτικό email με τον αριθμό πρωτοκόλλου του αιτήματός του.
Ο εργαζόμενος έχει τη δυνατότητα να δει όλα τα αιτήματα/κινήσεις που έχει κάνει στην ηλεκτρονική πλατφόρμα εργαζομένου και να εκτυπώσει το ιστορικό του, γεγονός που ενισχύει τη διαφάνεια του συστήματος.
Από τη σελίδα με τις Ρυθμίσεις ο χρήστης μπορεί να αλλάξει τον κωδικό πρόσβασης στην πλατφόρμα και να καταχωρήσει ή να τροποποιήσει το email του.
Για να αιτηθείτε ηλεκτρονικά την άδεια/πιστοποιητικό/αίτημα σας πατήστε εδώ.